Oto mało znany fakt dotyczący rozpoczęcia własnej działalności poligraficznej - nie potrzebujesz dużej powierzchni handlowej, specjalistycznego sprzętu ani wysoko wykwalifikowanych operatorów maszyn. W rzeczywistości, wiele firm poligraficznych lub projektowych, które sprzedają wszystko, od wizytówek, przez niestandardowe koszulki, po banery winylowe, nie posiada drukarek potrzebnych do produkcji żadnego z tych produktów lub wszystkich.
Tak więc, jak są one oferują profesjonalne usługi drukarskie bez inwestowania w kilka maszyn multimilionów dolarów? Jeśli są jednym z cenionych pośredników GotPrint, są szanse, że wykorzystują nasze najnowocześniejsze możliwości produkcyjne, niesamowity asortyment towarów drukowanych na zamówienie i ekskluzywne ceny odsprzedaży do prowadzenia własnych drukarni z pełnym zakresem usług.
Jeśli myślisz o rozpoczęciu działalności drukarskiej lub rozszerzeniu swojej działalności w zakresie projektowania graficznego o artykuły drukowane, Printograph jest dobrym miejscem, aby zacząć. Jako pośrednik będziesz miał dostęp do całego naszego katalogu po obniżonych cenach, a także do kilku dodatkowych produktów niedostępnych dla naszych klientów detalicznych.
Rozpoczęcie nowego przedsięwzięcia nigdy nie jest łatwe, ale nasz program dla brokerów może znacznie obniżyć koszty początkowe. W końcu nie będziesz musiał kupować zapasów, wynajmować magazynu, czy zatrudniać wielu pracowników, aby przetestować swój pomysł. Postępując zgodnie z poniższym procesem krok po kroku, możesz być na dobrej drodze do prowadzenia działalności w zakresie druku na żądanie szybciej niż myślisz.
1. Uzyskaj pozwolenie na sprzedaż
Wielu sprzedawców hurtowych, w tym Printograph, wymaga od właścicieli kont posiadania aktywnego zezwolenia na sprzedaż. (Dokładna nazwa tego zezwolenia zależy od stanu; inne popularne nazwy to zezwolenie na podatek od sprzedaży i licencja detaliczna). Ogólnie rzecz biorąc, zezwolenie sprzedawcy pozwala sprzedawcom detalicznym na zakup produktów do odsprzedaży bez podatku, jednak muszą oni pobierać podatek od sprzedaży, gdy sprzedają te produkty na poziomie detalicznym. Zasady i przepisy regulujące zezwolenia sprzedawcy różnią się w zależności od miasta i stanu, a broker jest odpowiedzialny za przestrzeganie ich lokalnych przepisów.
2. Skonfigurować Storefront
Decyzja, aby otworzyć cegłę i punkt sprzedaży lub sklep internetowy będzie zależeć od budżetu i modelu biznesowego. Obecnie istnieje wiele platform ecommerce, które pozwalają na tworzenie sklepów internetowych na własną rękę. Niezależnie od tego, czy otwierasz sklep fizyczny, czy cyfrowy, poświęć trochę czasu na opracowanie tożsamości marki, która uchwyci podstawowe wartości i osobowość Twojej firmy. Dzięki naszej gamie produktów możesz świadczyć ogólne usługi drukarskie lub skupić się na konkretnych kategoriach, takich jak materiały marketingowe lub wystrój wnętrz.
3. Złóż wniosek o otwarcie rachunku brokerskiego
Złożenie wniosku o otwarcie konta Printograph zajmuje zaledwie kilka minut. Wystarczy wypełnić ten formularz i załączyć zezwolenie dla sprzedawcy, a także wszelkie inne dokumenty uzupełniające, takie jak licencja na prowadzenie działalności gospodarczej i/lub list motywacyjny. Zapoznamy się z wnioskiem i poinformujemy Cię, czy został on zatwierdzony, czy też potrzebne są dodatkowe informacje. Nie ma żadnych opłat wpisowych ani członkowskich, jednak pośrednicy muszą złożyć co najmniej pięć zamówień miesięcznie, aby ich konta były aktywne.
4. Reklamuj swój biznes
Gdy jesteś gotowy, aby rozpocząć przyjmowanie zamówień, nadszedł czas, aby uzyskać słowo na zewnątrz. Niech Twoja rodzina i przyjaciele wiedzą, że jesteś otwarty dla biznesu i założyć konta w mediach społecznościowych dla swojej marki. Jeśli posiadasz powierzchnię handlową, rozważ wysłanie kartek pocztowych EDDM® do każdego miejsca zamieszkania w Twojej okolicy ze specjalną ofertą lub zachętą do wypróbowania Twoich usług.
5. Pozwól, aby GotPrint realizował Twoje zamówienia
Za każdym razem, gdy klient dokonuje zakupu, możesz zalogować się na swoje konto Printograph i zamówić produkt dla swojego klienta po specjalnych stawkach zarezerwowanych dla naszych partnerów brokerskich. Przetworzymy i wydrukujemy zamówienie w jednym z naszych trzech zakładów, a następnie wyślemy je do Ciebie. Jeśli wolisz, możemy również wysłać zamówienia Twoich klientów bezpośrednio do nich, w niemarkowych opakowaniach.
Dowiedz się więcej
Program odsprzedaży GotPrint umożliwił przedsiębiorcom i właścicielom małych firm w całym kraju uruchomienie i rozszerzenie ich własnych firm poligraficznych. Odwiedź naszą stronę brokera, aby dowiedzieć się więcej o jego korzyściach i złożyć wniosek. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Państwem.