Lato nadejdzie szybciej niż myślisz, a wraz z nim Twój spacer charytatywny! Niezależnie od tego, czy sponsorujesz wydarzenie, czy też masz tylko proste stoisko, Twoja firma może wywrzeć ogromny wpływ dzięki odpowiednim produktom promocyjnym.
Potrzebujesz kilku pomysłów? Jesteś we właściwym miejscu! Oto kilka artykułów promocyjnych na charytatywny spacer, dzięki którym Twoja firma będzie na pierwszym miejscu:
1. Butelki z wodą
Nie ma znaczenia, czy organizujesz swój spacer charytatywny zimą czy latem - uczestnikom będzie gorąco i będą spragnieni! Dlatego właśnie spersonalizowana butelka na wodę z nazwą i logo Twojej marki jest tak praktycznym przedmiotem promocyjnym. Uczestnicy będą wdzięczni za nią nie tylko podczas maratonu, ale będą mogli z niej korzystać także po zakończeniu imprezy.
Upewnij się, że butelki na wodę są wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego nie zawierającego BPA i mają prosty i ergonomiczny kształt z pokrywą typu flip-top.
2. Koszulki i wiatrówki
Personalizowane koszulki są jednym z najlepszych przedmiotów promocyjnych charytatywnego spaceru, i to nie bez powodu. Na początek przypominają o wydarzeniu, więc uczestnicy mogą promować sprawę, którą popierają. Co więcej, ludzie będą je nosić nawet po zakończeniu maratonu, co pomoże Ci zareklamować Twoją firmę. Wyobraź sobie, że masz chodzący billboard z Twoją nazwą i logo, który umożliwia potencjalnym klientom poznanie Twojej marki i jej wartości. Gdyby to nie była wystarczająca zachęta, 81% - 95% konsumentów przypomina sobie reklamodawcę, który dał im promocyjną koszulkę.
To samo dotyczy wiatrówek. Odzież wierzchnia jest produktem promocyjnym numer jeden w zakresie wpływania na opinie konsumentów w wieku 18 - 44 lat. Więc jeśli organizujesz lub sponsorujesz spacer charytatywny w okresie jesiennym lub wiosennym upewnij się, że oferujesz te przedmioty promocyjne uczestnikom.
3. Czapki i daszki
Nakrycie głowy jest niezbędne podczas biegania w ostrym i palącym letnim słońcu. Rozdawanie markowych czapek lub daszków pokazuje uczestnikom, że naprawdę o nich dbasz (i pomyślałeś o wszystkim), a także jest świetną okazją do zdobycia większej ekspozycji dla Twojej firmy.
W rzeczywistości, w ciągu całego okresu użytkowania promocyjna czapka lub daszek otrzyma 3 136 wyświetleń. To dużo oczu na Twoją markę!
4. Okulary przeciwsłoneczne
Markowe okulary przeciwsłoneczne to kolejny doskonały sposób na zapewnienie ochrony uczestnikom Twojego spaceru charytatywnego i jednoczesną promocję Twojej marki. Upewnij się, że są one na tyle stylowe i modne, że ludzie będą je nosić również na co dzień. Możesz nawet przejść na następny poziom i zwiększyć ich użyteczność, wybierając okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją, które redukują odblaski i zwiększają przejrzystość. Pamiętaj, że im bardziej użyteczny i atrakcyjny jest przedmiot promocyjny, tym większe prawdopodobieństwo, że ludzie go zachowają.
5. TORBY REKLAMOWE
Ponieważ są one tak uniwersalne, ludzie będą używać Twojej torby długo po zakończeniu imprezy. Czy to na zakupy, na plażę, czy jako modny dodatek, markowa torba na zakupy, którą rozdajesz podczas akcji charytatywnej, promuje Twoją firmę przez cały rok. Promocyjne torby generują ponad 5,700 wyświetleń, więcej niż jakikolwiek inny produkt promocyjny w USA.
Podsumowanie
Artykuły promocyjne z okazji marszu charytatywnego to doskonałe narzędzie marketingowe i brandingowe. Mamy nadzieję, że ta lista dostarczyła inspiracji do stworzenia zabawnych i wygodnych przedmiotów, z których uczestnicy będą korzystać w trakcie i po zakończeniu wydarzenia. Jeśli chciałbyś usłyszeć więcej pomysłów na produkty promocyjne, które dobrze pasują do Twojej marki i wydarzenia, napisz do nas w Ironmark - chętnie pomożemy!