Wiesz, że content marketing i media społecznościowe to doskonałe strategie, które pomagają podnieść ranking Twojej prywatnej praktyki. Jedyny problem? Zajmują one trochę czasu, aby pokazać wyniki, i trzeba przynieść w niektórych nowych pacjentów ASAP.
Jesteś kuszony, aby spróbować Pay-Per-Click (PPC) reklamy, mając nadzieję, że będzie wynik kilka wykwalifikowanych przewodów, które szybko włączyć do klientów. Ale internet jest pełen opowieści o tym, jak trudno jest skonfigurować kampanię (i jak łatwo jest stracić swoje pieniądze). Więc, co zrozumiałe, jesteś na ogrodzeniu o tym.
Cóż, nadszedł czas, aby zejść z tego płotu! Jesteśmy tutaj, aby nauczyć Cię podstaw PPC, które mogą zwiększyć ranking Twojej prywatnej praktyki.
Powiązane: Czy Twoje reklamy na Facebooku działają tak, jak myślisz?
Zapoznaj się z podstawami PPC
Po pierwsze: zanim zanurkujesz i uruchomisz swoją kampanię, upewnij się, że rozumiesz, jak działa reklama Pay-Per-Click. Zrób badania na temat swojej konkurencji i zobacz, jak wykorzystują PPC do poprawy swoich rankingów. Zrób listę odpowiednich słów kluczowych, a następnie wpisz te słowa w Google i zbadać reklamy PPC, które pojawiają się na stronie wyników. Aby skupić się na głównych frazach, które chcesz uszeregować, kontynuuj zawężanie listy na podstawie swoich ustaleń.
Aby stworzyć udaną kampanię PPC, musisz również zrozumieć, jak działa system licytacji. Teraz, że masz zbadane i określone najlepsze słowa kluczowe dla swoich wysiłków reklamowych, trzeba licytować na nich. Należy pamiętać, że więcej objętości wyszukiwania warunki mają wyższe oferty pójdzie. Więc spróbuj szukać przede wszystkim długiego ogona słów kluczowych (specyficzne, bardziej szczegółowe frazy kluczowe), które nie są tak popularne, ale nadal dostać mnóstwo kliknięć.
Teraz, gdy wyszukiwarka używa jednego z długich słów kluczowych, sieć reklamowa patrzy na oferty i określa, czy reklama pojawi się na stronie wyników wyszukiwania (SERP). Uwaga: bycie najwyższym oferentem nie musi oznaczać, że Twoja reklama pojawi się za każdym razem, gdy ktoś wyszuka Twoje słowa kluczowe. Inne czynniki, takie jak wynik jakości reklamy odgrywają istotną rolę w tym równaniu, zbyt.
Porady dotyczące tworzenia udanych kampanii PPC
Wskazówka nr 1
Pamiętaj, że musisz określić najlepsze słowa kluczowe, aby zwiększyć ranking swojej prywatnej praktyki. Użyj narzędzia do badania słów kluczowych, takich jak Google Keyword Planner, aby pomóc zidentyfikować frazy z niską konkurencją, ale wysoki wolumen wyszukiwania.
Wskazówka #2
Podczas ustawiania kampanii, skup się na "dokładnym dopasowaniu" opcji, a nie "szerokim dopasowaniu" -- ten ostatni daje sieci zbyt wiele swobody na kiedy pokazać swoje reklamy. Jeśli chcesz, aby Google miał pewną (ale nie całkowitą) swobodę, "zmodyfikowane szerokie dopasowanie" może być dobrym rozwiązaniem dla Ciebie. Musisz również zwrócić uwagę na lokalizacje, w których będą wyświetlane Twoje reklamy. Geo-targetuj swoją kampanię, więc potencjalni pacjenci z Twojej okolicy widzą Twoje reklamy, a nie wszyscy w internecie.
Wskazówka #3
Właściciele małych firm często niechętnie próbują PPC, ponieważ łatwo jest wydać dużo pieniędzy, nie mając wiele do pokazania. To prawda; jeśli nie jesteś ostrożny, możesz zobaczyć, jak twój budżet marketingowy idzie w dół drenażu szybciej niż możesz powiedzieć "konwersja". Nie inwestuj całego swojego budżetu, zanim nie opanujesz PPC. Zamiast tego ustal sumę, którą możesz wygodnie wydać - zawsze możesz zwiększyć budżet później, jeśli dostaniesz swoje pieniądze warte.
Podsumowanie
Pay-Per-Click to wspaniała okazja do generowania wykwalifikowanych leadów i powiększania bazy pacjentów. Jednakże, musisz być inteligentny i ostrożny, aby zobaczyć znaczące wyniki. Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami, aby nauczyć się podstaw PPC i pomóc zwiększyć ranking swojej prywatnej praktyki. A jeśli potrzebujesz pomocnej dłoni, nie bój się sięgnąć po Ironmark.