Przed rokiem nikt nie przypuszczał, że będzie musiał zamawiać znaki z napisami "maski wymagane" lub "zachować odstęp 6 stóp" w swojej firmie. Teraz, rok później, znaki te stały się częścią naszego codziennego życia. Jak zachowują się Twoje znaki? Czy należy je wymienić lub zaktualizować zgodnie z najnowszymi wytycznymi? COVID-19 zmienił sposób funkcjonowania większości firm - od pracy zdalnej i ograniczonych podróży po przepisy dotyczące zmniejszonego obłożenia. W miarę znoszenia ograniczeń w podróżowaniu i innych ograniczeń ruch w firmach powoli zacznie się zwiększać - ludzie będą mogli teraz robić zakupy osobiście, częściej jadać w restauracjach, a pracownicy wrócą do biur. Nadszedł czas, aby zadać sobie pytanie: w jaki sposób moja firma ma zamiar obsługiwać klientów po wprowadzeniu dyrektywy COVID-19? Odpowiedź jest oczywista: firmy muszą zaktualizować swoje oznakowanie i ułatwić klientom zakupy. Porozmawiajmy o tym.
Nowa Norma
Powoli, ale skutecznie, znajdujemy coraz więcej sposobów bezpiecznego podróżowania i ponownego otwierania firm. To, jak wygląda ponowne otwarcie i podróżowanie, może się różnić w zależności od stanu i miasta. Wzmożone przemieszczanie się może przyczynić się do zwiększenia ruchu w firmach, ale może też prowadzić do dezorientacji klientów. Oznakowanie bezpieczeństwa pomaga przekazać jasne instrukcje dotyczące tego, co jest wymagane od klientów i pracowników (maski, zachowanie dystansu itp.). Klienci pochodzący z innego miasta lub stanu mogą nie znać obowiązujących w danym mieście wytycznych dotyczących noszenia masek lub zachowania dystansu społecznego.
Powiązane: Ponowne otwarcie działalności po zakażeniu COVID-19
Wymagania dotyczące oznakowania bezpieczeństwa
Po wznowieniu działalności ważne jest, aby zapoznać się z wytycznymi władz miasta, stanu i CDC, aby sprawdzić, jakie oznakowanie jest potrzebne w Twojej firmie. W zależności od lokalizacji i rodzaju działalności firmy może być konieczne umieszczenie znaków bezpieczeństwa dotyczących noszenia masek i zachowania dystansu społecznego. Jeśli nie jesteś pewien, jakiego oznakowania potrzebujesz, CDC oferuje materiały do druku z zatwierdzonymi oznakowaniami, od plakatów po arkusze informacyjne, które pomogą Twojej firmie przygotować się na COVID-19.
Przygotuj się na ponowne otwarcie
Ponieważ coraz więcej osób poddaje się szczepieniom, a ograniczenia zostają zniesione, w firmach zwiększy się ruch. Jako właściciel firmy zadaj sobie następujące pytania:
- Czy w Twojej firmie maseczki są wymagane czy opcjonalne?
- Czy muszą być oddalone od siebie na odległość sześciu stóp?
- Czy obłożenie jest ograniczone?
Jasne instrukcje mogą zmniejszyć niepokój klientów, a jednocześnie upewnić się, że firma spełnia lokalne wytyczne i przepisy, co pozwoli uniknąć kar za niebezpieczne działanie. W zależności od miejsca, w którym znajduje się Twoja firma, mogą istnieć surowe kary za to, że klienci nie noszą masek, nie przestrzegają zasad zachowania dystansu społecznego lub mają więcej klientów, niż przewiduje stanowa/miejska reguła dotycząca obłożenia. Właściwe oznakowanie może mieć kluczowe znaczenie, ponieważ daje pewność, że postępujesz zgodnie z wytycznymi i chroni Cię przed odpowiedzialnością, jeśli klienci nie przestrzegają przepisów.
Lokalne wytyczne
Środki bezpieczeństwa, jakie należy podjąć w firmie, zależą od lokalizacji (miasto, stan i hrabstwo) oraz rodzaju działalności. Codzienne życie powoli wraca do normy, ponieważ ludzie mogą robić zakupy i spożywać posiłki w zamkniętych pomieszczeniach (przy ograniczonym obłożeniu i obowiązkowym noszeniu masek lub innych środków ochrony indywidualnej). Na stronie CDC Communications Resources (Zasoby komunikacyjne CDC) można znaleźć wskazówki, jak zaktualizować komunikaty dla firm. Jeśli potrzebujesz informacji o przepisach i wymaganiach dotyczących oznakowania bezpieczeństwa i protokołów ponownego otwarcia w Twojej okolicy, musisz skontaktować się z władzami lokalnymi, a także z wytycznymi CDC.
Właściwe oznakowanie bezpieczeństwa może pomóc zarówno firmie, jak i jej klientom w przygotowaniu się na ponowne otwarcie COVID-19 i zwiększony ruch pieszych. Ponieważ coraz więcej firm otwiera się ponownie dla klientów, ważne jest, aby udzielić wskazówek, jak postępować, aby klienci czuli się komfortowo, a firma mogła przestrzegać przepisów. Przyjrzyj się swojemu obecnemu oznakowaniu i sprawdź, czy nie wymaga ono aktualizacji przed ponownym otwarciem. Proste znaki informujące klientów o kluczowych informacjach, takich jak wymagania dotyczące masek, instrukcje mycia rąk i zasady zachowania dystansu społecznego, mogą ułatwić wszystkim przejście. Aby uzyskać pomoc w zakresie materiałów drukowanych, należy skontaktować się z ekspertami firmy Ironmark już dziś. Chętnie pomożemy Ci ruszyć do przodu.