Próbujesz uporządkować bazę kontaktów w platformie marketing automation? Czyszczenie wiadomości e-mail to sposób na uporządkowanie listy e-maili poprzez usunięcie niechcianych kontaktów. Dzięki temu możesz wysyłać e-maile, które z większym prawdopodobieństwem nie tylko dotrą do Twoich kontaktów, ale również je zaangażują. Zdarza się, że klienci używają fałszywych adresów e-mail lub przypadkowo błędnie wpisują swoje adresy, co może prowadzić do mniejszego zaangażowania w Twoje e-maile i obniżyć wskaźniki efektywności Twojego email marketingu. Adresy e-mail mogą również zostać utracone lub zmienione z biegiem lat. Czyszczenie poczty e-mail może Ci pomóc, usuwając duplikaty wiadomości, nieistniejące wiadomości, stare wiadomości oraz wiadomości od kontaktów, które się wypisały lub oznaczyły Cię jako spam. Samodzielne czyszczenie i weryfikacja listy emaili jest bardzo trudna i żmudna, ale nie martw się - narzędzia do czyszczenia emaili są tutaj, aby pomóc Ci w czyszczeniu i weryfikacji listy emaili za Ciebie.
Dlaczego czyszczenie list emaili jest ważne?
Popularne platformy do e-mail marketingu, takie jak Constant Contact, Mailchimp, Sendinblue i Drip, chcą mieć pewność, że firmy korzystające z ich usług nie wysyłają spamu, aby nie naruszać przepisów antyspamowych. Przy masowej wysyłce wiadomości e-mail ważne jest, aby na liście mailingowej znajdowały się prawdziwe adresy e-mail używane przez prawdziwe osoby, które wyraziły chęć otrzymywania treści.
E-maile, które nie trafiają do skrzynek odbiorców, ponieważ nie są prawdziwymi adresami e-mail, nazywane są "odrzutami". Im więcej odrzuceń, tym wyższy jest Twój współczynnik odrzuceń. Niższy współczynnik odrzuceń pomaga w uzyskaniu ogólnego wyniku nadawcy i poprawia Twoją efektywność. Twój wynik nadawcy to reputacja Twojej zawartości. Jeśli masz dobrą reputację, pomaga to Twoim emailom przejść przez filtry dostawców emaili, dzięki czemu Twoje emaile nie są oflagowane lub zablokowane. Nie chcesz też tracić czasu i pieniędzy na wysyłanie wiadomości na niewłaściwe adresy. Dzięki temu Twoja analityka i raportowanie będą bardziej dokładne.
RELATED POST: DLACZEGO KAMPANIE EMAIL DRIP SĄ KLUCZOWE DLA TWOJEGO SUKCESU
Top 5 narzędzi do oczyszczania listy emaili
MailGet Oczyszczanie Listy
MailGet List Cleansing to kompleksowe narzędzie do czyszczenia listy adresów email. Poza weryfikacją wiadomości e-mail, aby upewnić się, że są prawdziwe, sprawdza również, czy nie zawierają spamu i zbiera listę wiadomości od osób, które się wypisały.
Zalety: Obsługuje usługi pocztowe zintegrowane ze standardowym Amazon SES jako SMTP, a także SendGrill, SMPT Mandrill, Mailjet, Postmark i Mailgun. Potrafi segmentować listy subskrybentów na podstawie analiz takich jak odbicia i kliknięcia. MailGet integruje się również z Google Analytics.
Minusy: Niektórzy mogą uznać to narzędzie za trudne w użyciu, a niektórzy klienci skarżyli się na brak pomocy ze strony obsługi klienta.
Koszt: Od 4 dolarów za weryfikację 1 000 e-maili.
Kickbox
Kickbox to usługa czyszczenia i weryfikacji list mailingowych, która oferuje różne plany, w zależności od tego, jaką listę chcesz oczyścić. Jest znany z tego, że jest przyjazny dla użytkownika i świetny dla początkujących.
Plusy: Możesz importować listy z serwisów ESP, takich jak MailChimp, GetResponse i Hubspot. Kickbox oferuje 95% dokładności weryfikacji.
Minusy: Kickbox weryfikuje tylko do 1 miliona emaili.
Koszt: Już od 5$ za 500 weryfikacji.
XVerify
XVerify jest jednym z liderów w branży oczyszczania wiadomości e-mail, ponieważ istnieje od ponad siedmiu lat i posiada globalny certyfikat. XVerify czyści adresy e-mail B2B i B2C.
Plusy: XVerify zapewnia weryfikację adresów e-mail w czasie rzeczywistym, ponieważ wiadomości są zbierane na forach internetowych. Integruje się również z większością głównych systemów ESP. Posiada wskaźnik dokładności na poziomie 98% oraz wbudowaną ochronę przed oszustwami.
Minusy: Podczas rejestracji trzeba podać dane karty kredytowej.
Koszt: Zaczyna się od 1/2 grosza za weryfikację do 50 000 weryfikacji.
Email Checker
EmailChecker jest świetny do masowego oczyszczania poczty elektronicznej. Może obsługiwać listy B2B o wielkości do miliona dziennie. Email Checker oferuje integrację z Pythonem, Javą, PHP i C#. Sprawdza domenę, skrzynkę pocztową, składnię i formatowanie.
Zalety: Czyści e-maile w czasie rzeczywistym bez konieczności wcześniejszego wysyłania wiadomości. Email API może być łatwo zainstalowany na stronach internetowych i aplikacjach dla formularzy i stron kasowych.
Minusy: Interfejs nie jest tak przyjazny dla użytkownika jak w przypadku innych narzędzi do czyszczenia. Ponadto, analityka usługi mogłaby zostać ulepszona.
Koszt: 14$ za 1000 kredytów e-mail.
Szybka Weryfikacja Emaili
Quick Email Verification sprawdza emaile przed ich wysłaniem. Oferuje sprawdzanie składni, sprawdzanie rekordów domeny/MX, wykrywanie ról, wykrywanie DEA, wykrywanie darmowych usług email, wykrywanie literówek oraz sprawdzanie istnienia poczty. Dokładność weryfikacji Quick Email Verification wynosi 95%.
Zalety: QEV jest łatwy w użyciu i posiada interfejs typu "przeciągnij i upuść", a także szczegółową analitykę i możliwość weryfikacji e-maili w czasie rzeczywistym za pomocą REST API.
Minusy: Do rejestracji wymagany jest profesjonalny adres e-mail. Nie ma wsparcia przez czat na żywo ani telefon.
Koszt: Zapłać 4$ za 500 maili lub zarejestruj się za darmo, aby otrzymać 100 kredytów dziennie.
RELATED POST: 4 WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PROJEKTOWANIA W EMAIL MARKETINGU
Email marketing jest jedną z wielu specjalizacji, w których zespół Ironmark może Ci pomóc. Jeśli nie widzisz oczekiwanych zwrotów z działań email marketingowych, skontaktuj się z naszym zespołem już dziś.