Wizytówka jest prawdopodobnie najmniejszym, ale najbardziej skutecznym tradycyjnym narzędziem marketingowym. Jeśli pamiętasz nasz ostatni blog dotyczący wskazówek na temat udziału w konferencjach, mówiliśmy o tym, że wizytówki nie umarły. Wciąż mają zdolność pozostawiania trwałego wrażenia na każdym, kto weźmie je do ręki. Kiedy klienci zwracają się do nas o pomoc, najczęściej zadawane pytanie brzmi: "Jaki papier powinienem wybrać do moich wizytówek?". Ponieważ mamy szeroką gamę materiałów do wyboru, wybór tego, co jest najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy, może wydawać się niemożliwym zadaniem, jeśli nie masz wskazówek. Jesteśmy tutaj, aby uczynić Twoje życie nieco mniej trudnym. W tym blogu, dzielimy się szybkim podziałem naszych zasobów wizytówek i sugestie, kto i co może być przydatne.
Kluczowe terminy, które pomogą Ci lepiej zrozumieć każdy rodzaj papieru:
14 pt. Błyszcząca okładka
Ten klasyczny papier na wizytówki o ponadczasowym połysku jest najlepszy dla osób indywidualnych lub firm, które chcą drukować wizytówki w dużych ilościach. Papier ten posiada dodatkową warstwę powłoki High Gloss UV Coating na powierzchni, która nie tylko zachowuje połysk, ale także zapewnia doskonałe odwzorowanie kolorów. Jest to materiał niedrogi, a jednocześnie wysokiej jakości, co czyni go praktycznym rozwiązaniem, jeśli chcesz wyeksponować swoje wizytówki na stoisku na targach, w sklepie/recepcji swojej firmy lub na imprezie networkingowej, gdzie prawdopodobnie będziesz rozdawać setki wizytówek w ciągu dnia/weekendu.
14 pt. Niepowlekana okładka
Ten szczególny materiał na wizytówki jest, jak sama nazwa mówi, niepowlekany, co oznacza, że jest idealny, gdy potrzebujesz powierzchni do pisania dla swoich wizytówek. Ponieważ nie ma wykończenia na papierze 14 pt. Uncoated Cover, tekstura jest porównywalna do tradycyjnego papieru. Ten rodzaj materiału jest świetny dla gabinetów lekarskich lub innych firm, które umawiają się na wizyty w ramach swoich usług. Nie tylko będziesz mógł podać informacje o swoim gabinecie, takie jak numer telefonu i adres, ale także przypomnienie o wizycie na tej samej karcie. Aby uniknąć rozmazania, zalecamy używanie długopisów podczas pisania na tym materiale.
Matowa okładka Premium 16 pt.
Nowoczesny i elegancki, czego więcej można chcieć? Ten matowy karton jest najlepszy dla firm lub osób prywatnych, które preferują nieco grubsze kartki niż 14 pt. Gloss Cover, o stonowanym, ale bardziej jedwabistym wykończeniu. Matowe wizytówki mają bardziej wyrafinowany wygląd i są droższe niż wizytówki błyszczące. Wizytówki matowe mają delikatny połysk, który jest wystarczający, aby Twoje projekty się wyróżniały. Ten materiał jest przydatny dla tych, którzy chcą zaprezentować czyste, minimalistyczne elementy projektu z informacjami biznesowymi. Szybka rada: Jeśli nie możesz się zdecydować pomiędzy matowym a błyszczącym papierem, możesz zastosować powłokę UV High Gloss na jednej stronie karty, aby uzyskać najlepsze z obu światów.
Matowa okładka z recyklingu o gramaturze 100 funtów
Ten papier makulaturowy z certyfikatem FSC jest preferowany przez przyjaznych dla środowiska przedsiębiorców. Podczas gdy wykończenie jest podobne do papieru Premium Matte Cover, ten konkretny materiał jest cieńszy niż papier 14 pt. Gloss Cover, co jest dobrym wyborem dla firm i organizacji non-profit, którym zależy na zmniejszeniu śladu węglowego. Na przykład, będą one idealne dla kawiarni, które podjęły inicjatywę poprzez praktykowanie bardziej zrównoważonych metod, takich jak używanie mniejszej ilości plastiku lub brak plastiku, oferowanie zniżek dla klientów, którzy przynoszą własne kubki i dostarczanie biodegradowalnych słomek. Noszenie lub eksponowanie wizytówek z recyklingu może dodatkowo podkreślić wysiłki Twojej firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Szybka rada: Można nawet subtelnie umieścić gdzieś na wizytówce napis "wydrukowano na papierze z recyklingu" jako prostą strategię marketingową promującą markę świadomą ekologicznie.
Ultra-gruba seria Trifecta®
Nasze wizytówki Trifecta są trójwarstwowe i ultra-grube z kolorową warstwą środkową, która zapewnia elegancki pop koloru. Te karty są świetne dla osób lub firm, które należą do dziedzin kreatywnych: projektantów graficznych, ilustratorów, kreatywnych pisarzy, butikowych agencji marketingowych, muzyków, DJ-ów, fotografów, filmowców, itp. Ponieważ kolor jest już zintegrowany z materiałem, zapewnia on element artystyczny w porównaniu do zwykłej wizytówki - stąd też ten materiał jest idealny dla osób kreatywnych. Te kolorowe wizytówki są równie świetne do brandingu. Jeśli paleta kolorów Twojej marki składa się z czerwieni, zieleni, błękitu, różu lub czerni, drukowanie wizytówek na papierze Trifecta zapewni Twojej marce uwydatnienie i wyróżnienie, którego potrzebuje, aby przyciągnąć nowych klientów. Czarny (38 pt.), zielony (24 pt.), czerwony (38 pt.) i niebieski (38 pt.) materiał Trifecta posiada charakterystyczne, luksusowe, aksamitne wykończenie, podczas gdy opcja Trifecta Pearl (35 pt.) posiada unikalne, teksturowane wykończenie przypominające płótno.
A więc, co to będzie? Chętnie dowiemy się, który papier Cię przekonał!
Nie zapomnijcie podzielić się swoimi wydrukami na portalach społecznościowych i oznaczyć @GotPrint.
Pssst! Po tym wszystkim, jeśli nadal nie możesz się zdecydować, masz szczęście. Możesz zamówić darmowy zestaw próbek, aby przekonać się o wyglądzie i działaniu każdego z oferowanych przez nas materiałów papierniczych.