Główne artykuły promocyjne, które widzimy, że są wykorzystywane i pomagają naszym klientom w ich potrzebach promocyjnych to wizytówki, broszury, pocztówki, ulotki, katalogi i oznakowanie. Ale tak naprawdę, to wszystko zależy od Twojej firmy. Jeśli masz sklep, na przykład, byłoby mądrze przyciągać uwagę za pomocą oznakowania, ale jeśli jesteś firmą internetową, wizytówki i pocztówki do pozyskiwania klientów mogą być dla Ciebie ważniejsze.
Stworzyliśmy listę narzędzi promocyjnych, których potrzebuje każdy styl biznesu, aby upewnić się, że jesteś na właściwej drodze.
Restauracje: zawieszki na drzwi, mini menu, namioty stołowe, banery, naklejki na okna, pocztówki, karty rabatowe
Pośrednicy nieruchomości i agenci nieruchomości: wizytówki, pocztówki EDDM (tak opłacalne!), pocztówki, kalendarze, ulotki, koperty, papier firmowy, znaki podwórkowe
Artyści, fotografowie, rzemieślnicy, projektanci graficzni: pocztówki, wizytówki, karty kolekcjonerskie, specjalne kształty, naklejki
Pisarze, blogerzy, redaktorzy: wizytówki, zakładki do książek, karty kolekcjonerskie
Specjaliści medyczni: wizytówki, ulotki, broszury, koperty, papier firmowy
Doradztwo i usługi: wizytówki, ulotki, broszury, koperty, papier firmowy
Kluby nocne i lokale: ulotki klubowe, ulotki, wizytówki, pocztówki, banery, bilety na imprezy, plakaty
Organizacje non-profit: broszury, ulotki klubowe, pocztówki, ulotki, koperty, papier firmowy
Salony i spa: wizytówki, mini menu, broszury, pocztówki, plakaty
Sklepy detaliczne i firmy: zawieszki, pocztówki, plakaty, katalogi, naklejki na okna
Jeśli w kreatywny sposób wykorzystujesz jakikolwiek przedmiot promocyjny w swojej firmie lub po prostu znalazłeś jedno narzędzie promocyjne, które wyjątkowo dobrze sprawdza się w Twojej firmie - daj nam znać - zawsze szukamy świetnych pomysłów od naszych klientów!