Nigdy nie lekceważ potęgi wizytówki. Kiedy masz coś tak kompaktowego i zapadającego w pamięć jak ten kawałek papieru wizytówkowego, ważne jest, aby zmierzyć jego wartość w oparciu o to, jak jest zaprojektowany i jakie informacje są na nim zawarte. Wielu z nas osobiście otrzymał kilka słabo wykonane karty i może powiedzieć, że zostały one albo wyrzucone lub zapomniane. Tak, interakcje międzyludzkie w scenariuszu networkingu są ważne, ale możemy twierdzić, że wizytówka jest najważniejsza, ponieważ pozostawia "ostatnie" pierwsze wrażenie na osobie, której dajesz swoją wizytówkę.
Rozmawialiśmy z kilkoma naszymi wewnętrznymi projektantami, którzy pomogli nam stworzyć spójny przewodnik do stworzenia idealnej wizytówki. Niezależnie od tego, czy zatrudniłeś projektanta, czy też próbujesz samemu zaprojektować wizytówkę, ważne jest, aby mieć świadomość, co działa, a co nie. Dzięki tym jasnym wskazówkom dos i don'ts, będziesz na dobrej drodze do posiadania doskonale zaprojektowanej wizytówki!
Badania:
Przeprowadzenie dokładnych badań oznacza, że będziesz czerpać inspiracje i pomysły z różnych kanałów, aby wymyślić swój własny projekt i koncepcję. Projektant GP Arnold D. mówi: "Badania i krytyczne myślenie to duża część projektowania. Upewnij się, że masz solidne zrozumienie swojej grupy docelowej i wizualnie odwołaj się do nich za pomocą uzupełniających się kolorów, odpowiednich obrazów i/lub ilustracji oraz odpowiedniej ilości tekstu, aby przekazać właściwą wiadomość."
Zrób:
- Spójrz na inne projekty w sieci w odniesieniu do kategorii, którą będziesz projektować. Nieruchomości, Restauracje, itp.
Don't:
- Idź z pierwszym pomysłem, który widzisz lub skopiuj coś identycznie.
Czcionki:
Do:
- Upewnij się, że rozmiar tekstu jest wystarczająco duży, aby każdy mógł go przeczytaćUżyj czcionki o wielu wagach, aby pomóc w hierarchii informacji. Condensed, Light, Regular, Semibold, Bold.
Nie należy:
- Używaj kilku przypadków czcionek. Ogranicz się do 2, 3, maksymalnie.Używaj czcionek skryptowych z dużymi literami.
Informacje:
GP Design Manager, Shanna R., zauważa: "Jeśli projekt jest przepełniony zbyt dużą ilością informacji, nie tylko będzie to trudne do odczytania i trudne do szybkiego znalezienia niezbędnych informacji, ale nie pozostawia miejsca dla potencjalnych klientów do pisania notatek na karcie. Ponadto, sprawdzanie pisowni jest BARDZO ważne!".
Wykonaj:
- Zamieść niezbędne informacje, takie jak imię i nazwisko, tytuł, firma, numer(y) telefonu, e-mail, strona internetowa
Nie należy:
- Zawieraj nadmiernych informacji, takich jak przepracowane lata, poziom doświadczenia, itp. Do tego właśnie służy CV/portfolio.
Uwaga: Możesz podać rok założenia firmy, przepracowane lata odnoszą się do osoby i jej czasu pracy w danej firmie.
Projekt:
"Zaplanuj projekt, naszkicuj wizualizację, a następnie wykonaj dzieło sztuki, używając kreatywnych sposobów na pokazanie swojej osobowości. Pamiętaj, że na wizytówce nie ma zbyt wiele miejsca, więc zadbaj o ładny kontrast, który podkreśli to, co jest ważne dla Ciebie i Twojej firmy. Wykorzystaj białą/negatywną przestrzeń jako część swojego projektu. Nie staraj się zapełnić całej wizytówki. Zachowaj prostotę i przejdź od razu do rzeczy". - GP Designer, Danilo D.
Zrób:
- Rozważ pozostawienie białej przestrzeni, aby Twoje projekty wyróżniały się.
Nie rób tego:
- Wypełnij całą kartę treścią/grafiką. Masz dwie strony wizytówki, użycie obu stron da Ci maksymalny efekt, zamiast upychać wszystko (projekt i tekst) na jednej stronie.
Logo:
Wykonaj:
- Spraw, aby Twoje logo było widoczne. Upewnij się, że projekt jest czysty i zwięzły i reprezentuje Twoją markę na wszystkich platformach. Upewnij się, że jest nowoczesne i przyciąga wzrok.
Nie rób tego:
- Używaj przestarzałego logo. Jeśli Twoje logo wymaga zmiany, sugerujemy, abyś zrobił to przed stworzeniem nowych wizytówek.
Obrazy:
Jeśli masz zamiar zamieścić zdjęcia,
Do:
- Używaj obrazów o wysokiej rozdzielczości lub grafiki wektorowej, aby jakość była zawsze wysoka. Upewnij się, że oryginalny obraz/grafika ma rozdzielczość 300 - 350 dpi (dots per inch) lub ppi (pixels per inch).
Nie rób tego:
- Używaj niskiej jakości obrazów z Internetu, które będą pokazywać się rozpikselowane lub zamazane w ostatecznym wydruku. Użyj dowolnego starego obrazu online, ponieważ możesz być przedmiotem naruszenia praw autorskich Użyj losowych obrazów clip art z Google i nazwij to dzień. Projekty powinny być spersonalizowane najlepiej jak potrafisz.
Pliki do druku:
Do:
- Użyj naszych szablonów, aby dać Ci odpowiednią rozdzielczość, rozmiar i spad, aby wydrukować idealne wizytówki.Upewnij się, że pliki są konwertowane do trybu kolorów CMYK, ponieważ kolory nie będą drukowane w ten sam sposób, w jaki są one wyświetlane na ekranie (tryb RGB).
Don't:
- Zwiększać rozmiaru i/lub wartości dpi swojego obrazu.Używać obramowania w swoim projekcie, ponieważ ryzykujesz, że Twoje ostateczne wydruki będą niecentralne z nierównym obramowaniem.
Chętnie zobaczymy Twoje końcowe produkty! Wyślij nam zdjęcie lub opublikuj je na swoich portalach społecznościowych i oznacz nas, aby mieć szansę na wyróżnienie. Jak zawsze, śledź nas na mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Twitter), aby czerpać inspirację do projektów lub zadawać pytania. @GotPrint
Szczęśliwego projektowania!