O rany... ktoś na spotkaniu marketingowym właśnie wspomniał o Google Adwords, a Ty nie pamiętasz, kiedy ostatnio się logowałeś. Teraz nadszedł czas, aby się dokształcić i upewnić, że w pełni wykorzystujesz swoje doświadczenie z Google Adwords.
Zasadniczo Google stworzył najbardziej efektywne, łatwe do zmierzenia i ukierunkowane formy marketingu. Dzięki Google Adwords możesz w krótkim czasie dotrzeć do milionów ludzi i trafić do odpowiedniej grupy odbiorców. Możesz także sprzedawać swoje towary i usługi ludziom na całym świecie. Rozpoczynając działalność, trzeba zrobić wiele rzeczy. Może się to wydawać trudne i skomplikowane, ale nie ma się czego obawiać. Ten przewodnik dla początkujących wyjaśni Ci wszystkie te kwestie.
Zanim zaczniesz, upewnij się, że wiesz, jak działa Adwords, abyś mógł efektywnie wykorzystać swój budżet. Zapoznaj się z podstawowymi zasadami, takimi jak pozycjonowanie, słowa kluczowe, oferty i wynik jakości.
Zalety Google Adwords w generowaniu leadów
Możesz...
- Przyciągnąć odwiedzających, którzy szukają tego, co oferujesz
- Uzyskać wgląd w swoich potencjalnych klientów i ich zachowania
- Szybko pojawić się na pierwszej stronie wyników Google
- Uzyskać natychmiastową pozycję w rankingu słów kluczowych i zwiększyć ruch na stronie
- Rozwijaj swoją bazę potencjalnych klientów i wykorzystuj inne metody marketingowe.
Google Adwords dla początkujących: Pięć prostych kroków
1. Zbuduj listę słów kluczowych
Są to frazy lub słowa, których możesz użyć, aby aktywować swoją reklamę tak, aby pojawiała się w wynikach wyszukiwania. Może to być główny termin, który opisuje Twoją działalność. (Można utworzyć arkusz kalkulacyjny i dodawać do niego słowa kluczowe w miarę przeglądania witryny). Grupuj podobne słowa kluczowe używane na Twojej stronie, aby zacząć tworzyć punkt wyjścia. Unikaj używania ogólnych słów kluczowych - im bardziej konkretne, tym lepiej. Na przykład, użyj "niedroga klimatyzacja" zamiast "klimatyzacja".
2. Stwórz stronę docelową
Musisz gdzieś wysłać swój ruch! Następną rzeczą, którą należy zrobić, jest stworzenie strony docelowej dla różnych reklam. Możesz stworzyć różne strony docelowe, w zależności od rodzaju kampanii, którą prowadzisz.
Podstawowa struktura strony docelowej:
- Nagłówek
- Atrakcyjna grafika
- Informacje biznesowe
- Informacje o usługach i produktach
- Testimoniale
- Korzyści
- Wezwanie do działania
Ukierunkowanie przekazu na stronę docelową za pomocą kopii Adwords pozwoli Ci uzyskać wysoki wskaźnik konwersji. Targetowanie strony docelowej podniesie również rangę Twojej reklamy, obniży koszt za kliknięcie (CPC) i podniesie Twoją średnią pozycję w rankingu wyników wyszukiwania.
3. Unikaj korzystania z sieci display
Podczas tworzenia pierwszej kampanii zostaniesz poproszony o wybranie jednej z opcji:
- Tylko sieć wyświetlania
- Tylko sieć wyszukiwania
- Sieć wyszukiwania i sieć wyświetlania
Ważne jest, aby zrozumieć różnicę między sieciami wyszukiwania i wyświetlania. Sieć display jest skierowana do osób, które przeglądają strony internetowe zawierające treści związane z Twoimi produktami i usługami. Twoimi docelowymi klientami są osoby, które aktywnie szukają Twoich produktów w Google. Dlatego na początek najlepiej jest korzystać wyłącznie z sieci wyszukiwania.
4. Przedstaw ofertę
Możesz ręcznie ustawić swoje oferty lub pozwolić, aby Adwords ustawił je automatycznie. Dla początkujących najlepszym wyborem jest ręczne licytowanie kliknięć, ponieważ daje to kontrolę nad tym, jak wydawane są Twoje środki finansowe.
5. Pozwól reklamom działać i optymalizuj, optymalizuj, optymalizuj
Aby skutecznie zrozumieć, jak zoptymalizować swoje reklamy i uzyskać więcej leadów, potrzebujesz wystarczającej ilości danych na swoim koncie. Kiedy reklamy działają już od dwóch tygodni, możesz wykorzystać te dane do podejmowania świadomych decyzji. Które reklamy przynoszą najwięcej konwersji z Twoich stron docelowych? Które słowa kluczowe? O jakiej porze dnia ludzie klikają na Twoje reklamy? Wszystkie te dane pomogą Ci efektywniej wydawać pieniądze.
Skorzystaj z Google Analytics, aby dowiedzieć się, jak Twój ruch reaguje na Twoją kampanię. Wysoki współczynnik odrzuceń będzie oznaczał, że otrzymujesz ruch, ale możesz go poprawić.
To dopiero początek
Skuteczne zarządzanie kampanią Adwords to coś więcej niż znajomość kilku faktów lub umiejętność ustalania stawek. Jeśli Twoja firma zdecyduje się na zarządzanie swoimi kampaniami PPC, powinna nauczyć się, jak prowadzić skuteczną kampanię PPC. To może przenieść ich działalność na zupełnie nowy poziom.
Aby uzyskać więcej informacji na temat prowadzenia kampanii PPC i sposobów zwiększania pozycji firmy w rankingu wyszukiwania, prosimy o kontakt z firmą Ironmark. Znajdź nas w Internecie pod adresem ironmarkusa.com lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 888-775-3737.