W ciągu ostatnich kilku miesięcy firmy wszystkich branż i rozmiarów musiały dokonać poświęceń i zmian dla większego dobra, w tym tymczasowo zamknąć swoje podwoje zgodnie z nakazami dotyczącymi nowego koronawirusa. Wszyscy przechodziliśmy tę samą drogę niepewności, jednocześnie ciesząc się na proces odbudowy.
Teraz, gdy ograniczenia są powoli znoszone, aby umożliwić ludziom bezpieczny powrót do pracy, nadszedł czas, aby zweryfikować plan działania, nad którym pracowaliście od czasu rozpoczęcia blokad. Jeśli czegokolwiek nauczył nas ten kryzys, to tego, że plany mogą się zmienić w każdej chwili i ważne jest, abyśmy byli otwarci na alternatywne metody planowania, gdy nasz pierwotny plan zostanie uznany za nieważny. Możliwe, że czujesz się nieco zagubiony, dlatego chcielibyśmy podzielić się z Tobą kilkoma kluczowymi pomysłami, które pozwolą Ci na nowo ruszyć z miejsca.
Wróćmy do interesów dzięki tym 5 wskazówkom!
Umieść odpowiednie oznakowanie
Jeśli twój stan lub hrabstwo otrzymało pozwolenie na ponowne otwarcie, a twoja firma znajduje się na wyznaczonej liście oczyszczonych zakładów, gratulacje dla ciebie! To jest wielka sprawa, co oznacza, że trzeba reklamować ponowne otwarcie jako takie. Drukowanie i wyświetlanie przyciągające wzrok oznakowanie, takie jak banery winylowe, a-ramki znaki, tablice piankowe, chowane banery i naklejki okienne, które jasno stwierdzają, że jesteś teraz otwarty przyniesie podniecenie zarówno do firmy i jej klientów. Wiele osób nadal chodzić na spacery i jazdy w i wokół okolicy, aby zobaczyć, co się dzieje w czasie rzeczywistym, a widząc znak przed ich ulubionym miejscu z czymś wzdłuż linii "jesteśmy otwarci" ponownie z pewnością zachęci do wizyt od stałych klientów, a następnie niektóre.
Oferuj promocje i rabaty
Prowadzenie sprzedaży promocyjnej i oferowanie rabatów podczas pandemii może wydawać się nieco zniechęcające, biorąc pod uwagę, że do tej pory biznes był bardzo powolny, a może nawet nie istniał. Naszym skromnym zdaniem, uważamy, że nawet teraz, rabaty służyć jako więcej korzyści niż szkód. Konsumenci starają się zaoszczędzić pieniądze, tak, ale jeśli naprawdę trzeba kupić coś, zrobią to, a nawet lepiej, jeśli rabat jest oferowany, szansa na zakup jest bardziej prawdopodobne, wraz z ilością zakupionych. Szczególnie jeśli jesteś miejscem biznesu, który zapewnia towary i usługi dla innych firm, należy rozważyć zapewnienie zniżki store-wide lub site-wide zniżki. Przyniesie to korzyści nie tylko Twojej firmie pod względem sprzedaży, ale także firmom Twoich klientów.
Drukuj aktualne materiały marketingowe
Oczywiste jest, że czasy sprzed COVID i obecne są zupełnie inne, i chociaż koronawirus nigdzie się nie wybiera, ważne jest, aby odpowiednio dostosować swój biznes. Nie sugerujemy pełnego rebrandingu, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz budować swoją markę. Zamiast tego, sugerujemy odświeżenie. Nowe materiały marketingowe mogą wnieść wiele zmian do Twojego biznesplanu. Twoja firma nie jest taka sama jak przed przejęciem przez wirusa, więc nie traktuj jej w ten sposób. Drukowanie materiałów takich jak broszury, wizytówki, naklejki, karty rabatowe i plakaty o ulepszonym wyglądzie i z aktualnymi informacjami może naprawdę wiele powiedzieć o ponownym otwarciu Twojego lokalu.
Ustal nowe wytyczne i przepisy
Ta wskazówka jest bardzo ważna - jako firma, otrzymałeś pozwolenie na ponowne otwarcie swoich drzwi, ale pamiętaj, że nadal jesteśmy w środku pandemii i wirus nie zniknął. Władze stanowe i lokalne mogą wydać odpowiednie wytyczne, jak ponownie otworzyć i prowadzić biznes, ale to od Ciebie, jako właściciela lub menadżera, zależy, czy te wytyczne i przepisy zostaną zrealizowane. Umieszczenie oznakowania, cotygodniowe spotkania z pracownikami i uspokajanie klientów to kroki, które możesz podjąć, aby zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom. Pamiętaj, że mogą pojawić się niespokojni pracownicy lub klienci, a Twoim obowiązkiem, jako właściciela firmy, jest i zawsze było upewnienie się, że wszyscy czują się bezpiecznie w Twoim lokalu. Tego typu inicjatywa z pewnością zostanie doceniona.
Wykorzystaj Mail Marketing i Social Media Marketing na swoją korzyść
Podczas gdy oznakowanie jest świetnym sposobem, aby ogłosić, że firma została ponownie otwarta, pomyśl o wszystkich ludziach, którzy nie opuścili swoich domów przez kilka dni, a nawet tygodni. Ludzie, którzy są uwięzieni w domu są prawdopodobnie przyklejeni do swoich telefonów i sprawdzają pocztę codziennie. Posting na platformach społecznych, wysyłając e-maile marketingowe i wysyłając pocztówki z ważnych aktualizacji do firmy są kroki, które należy podjąć w celu dalszego rozprzestrzeniania się wiadomości o otwarciu. Aby uzyskać szybką i niedrogą metodę marketingu pocztowego, możesz skorzystać z usługi Every Door Direct Mail®, czyli EDDM®, aby skutecznie wysyłać ulotki do wybranych przez siebie kodów pocztowych. Jeśli chodzi o zasięg internetowy, rozważ dotarcie do lokalnych blogerów i influencerów, którzy mogą generować nowych klientów, reklamując swoją firmę w swojej bazie zwolenników. Możesz poprosić o ich statystyki i run-down ich publiczności. Niezależnie od metody wybierzesz, możesz być pewien, że Twoje wysiłki marketingowe nie pozostanie niezauważona.
Wiemy, że to był czas próby. Jesteśmy w tym razem, i mamy nadzieję, że te wskazówki będą bardzo przydatne w początkowych etapach ponownego otwarcia zakładu. Głowa do naszej strony teraz, aby zobaczyć, jakie oferty mamy, aby pomóc Ci wrócić do biznesu silniejszy niż wcześniej!
Daj nam znać w komentarzach poniżej, czy jesteś właścicielem firmy i jakie kroki podejmujesz, aby bezpiecznie ponownie otworzyć swój lokal.